donderdag 7 april 2016

F staat voor Fallusbeeldje.




We hebben allemaal nuttige en onnuttige dingen in huis, wees eerlijk. De nuttige dingen winnen het in aantal van de onnuttig dingen hopelijk. Anders krijg je op den duur zo’n woning waar je je kont niet meer kunt keren. Dan moet de programma maker van zo’n RTL-zender je helpen om weer van je spullen af te komen. Niks waard. Volgens mij valt een fallusbeeldje ook onder de noemen ‘onnuttig’.
Stel je bent een alleenstaande man. Heeft geen fallusbeeldje nodig. Het origineel hangt tussen je benen tenslotte. Stel je bent de helft van een homo-koppel. Al helemaal geen fallusbeeldje nodig. Mocht je eigen ‘apparaat’ weigeren dan wijk je uit naar je partner. Stel je bent de helft van een lesbisch stel, ook dan heb je elkaar en dus geen behoefte aan een fallusbeeldje. Alleen vrouwen die als single door het leven gaan… Daar kan ik mij nog bij voorstellen dat er behoefte bestaat aan het te pronk zetten van een fallusbeeldje. Al was het maar om niet te vergeten waar het op seksueel gebied veelal om gaat. Let op het woord ‘veelal’. Ik ben voorzichtig dames.

Bedankt voor het lezen/reageren, hopelijk tot morgen.

4 opmerkingen:

  1. Alle kunst en decoratie-shit (sorry voor het taalgebruik) is toch in feite nutteloos. Dan heb ik liever een fallusbeeldje om tegenaan te kijken! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha grappig! Ik zie al weer het beeld voor me... en ik bedoel niet het fallusbeeldje :P

    BeantwoordenVerwijderen