zaterdag 9 april 2016

H staat voor Handen.




Handen thuis! Handen omhoog! Handen te kort komen! Handen in onschuld wassen! Kortom, het giert van de uitspraken waar ‘handen’ in voorkomen. Ik zie mijn handen vaak als gereedschap. 
Met de vingers van mijn handen verdien ik grotendeels mijn inkomen. Mijn werk bestaat voor een groot gedeelte uit tekst typen. E-mails opstellen of beantwoorden, rapporten schrijven, overlegverslagen, updates in service verzoeken aanbrengen en ga zo maar door. Daarnaast zijn zij oog het gereedschap voor mijn hobby. Schrijven onder anderen. Maar het liefste gebruik ik mijn handen voor iets heel anders.
Mijn handen strelend over het lichaam van mijn geliefde laten gaan. Mijn vingers gebruiken om haar erogene zones te manipuleren, te verwennen, te troosten. Ik roffel mijn handen met liefde op haar billen totdat ze rood worden. Haar billen hè, niet mijn handen per se. Ja, ik laat mijn handen graag wapperen, dan wel, steek ze graag uit de mouwen. Kom soms zelfs handen tekort om al die liefde ermee te kunnen geven. Maar ja, het laatste is dat ik mijn handen van haar af wil trekken. 
Apropos aftrekken, dat doe ik het liefste met mijn rechter hand. Weten jullie dat ook weer.

Bedankt voor het lezen/reageren, hopelijk tot morgen.

2 opmerkingen:

  1. Wat een handig en heerlijk gereedschap die handen van jou. Heerlijk stukje om de dag mee te beginnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me geen leven voorstellen zonder mijn handen... leuk stukje!

    BeantwoordenVerwijderen