maandag 11 april 2016

I staat voor Ik.




Er zijn maar weinig mensen waar ik van houd. De meeste mensen kunnen niet aan mijn niveau tippen namelijk. Zij zijn dom, lelijk, onzeker, star en helemaal niet creatief of technisch. Van zulke mensen kan ik gewoon niet houden. Van mijzelf daarentegen houd ik heel veel. Ik vind mijzelf mooi, aardig, sociaal, moedig, intelligent, sportief, eerlijk, creatief, grappig en ik blaak van het zelfvertrouwen.
Heel veel dingen kan ik heel goed. Zoals anderen vertellen hoe ze iets moeten doen. Autorijden bijvoorbeeld, koken, computer gebruiken, geld sparen, zonnepanelen zelf aansluiten en vertellen waar je het beste je boodschappen kunt kopen. Niet iedereen waardeert mijn denkbeelden helaas. 
Ze vinden mij dan dominant, betweterig, intimiderend, koppig, eigengereid of zelfs ronduit egoïstisch, egocentrisch of eigenzinnig. Mensen snappen mij niet, denk ik. Ik blijf er namelijk van overtuigd dat ik een mooi mens ben. Een beetje eenzaam zo zonder vrienden misschien, maar eigenlijk is dat mijn eigen keuze.

Mijn levensmotto is dan ook: ikke, ikke en de rest ken stikke.

Bedankt voor het lezen/reageren, hopelijk tot morgen.

2 opmerkingen: