dinsdag 12 april 2016

J staat voor Jij.




‘Jij’ is de tegenpool van ‘ik’. Dus jij bent ik niet. Toch ben jij een beetje van ik. Een ‘beetje boel’ soms. Omdat jij dat wilt, en ik ook. Jij houdt van ik en ik houd van jij. Wij houden van elkaar.
Dat zeg jij en ik weet dat. Ik zeg het ook, en jij weet dat ik het meen. Het is niet altijd gemakkelijk om jij te zijn. Want ik ben niet altijd gemakkelijk. Ik wìl dingen. En als ik dingen wìl… dan wil ik dat ook echt. Lastig kan ik zijn, ik weet het. Lief kan ik ook zijn. Het ligt er maar net aan hoe jij op ik reageert.
Het kan zomaar zijn dat jij en ik samen oud worden. Ik lijkt het wel wat, maar ja, jij moet het daar ook mee eens zijn. Nog afgezien van het feit of jij en ik tijd van leven houden natuurlijk.
Jij en ik, ik en jij, samen zijn wij wij. Als jij maar weet dat ik van jij houd.


Bedankt voor het lezen/reageren, hopelijk tot morgen.

3 opmerkingen: