zaterdag 16 april 2016

N staat voor Natte droom.




Heb jij er ook zo'n hekel aan? Aan een natte droom. Voor alle duidelijkheid, ik heb het even tegen de mannen die dit lezen. Of vrouwen 'de natte droom' kennen weet ik eerlijk gezegd niet. En als jullie die al kennen, dan kan ik mij vast geen voorstelling maken van hoe dat bij jullie voelt. Dus even terug naar de mannen. Dat is makkelijker voor mij.
Tijdens mijn pubertijd, zeker in de tweede helft daarvan, had ik best wel regelmatig een natte droom. Als ik 's morgens wakker werd, was ik mij meteen bewust van de koude kleffe snotbende die zich in mijn onderbroek had gevormd. Alles kleefde aan elkaar, mijn schaamhaar aan mijn huid, mijn huid aan de stof van mijn onderbroek en soms mocht ik zelfs het genoegen proeven dat de lading dermate groot was dat het door de onderbroek heen in het hoeslaken en/of dekbedovertrek was getrokken. Dan kon je meteen al het beddengoed verschonen. Gelukkig kreeg ik van mijn moeder daar nooit commentaar over. Tegenwoordig heb ik vooral figuurlijk natte dromen. Als ik een vrouw in sexy kleding zie lopen en ik mij voorstel hoe ik een avondje uit met haar door zou brengen, bijvoorbeeld. Dat leidt dan hooguit tot opwindende gedachten, maar de letterlijke natte droom blijft uit. Ook als ik zulke gedachten vlak voor het slapen gaan zou hebben. Nee... de 'echte' natte droom heeft zich al lange tijd niet meer aan mij geopenbaard. Niet dat ik er mee zit. Het scheelt mij de uitleg, waar ik na dertig jaar huwelijk nog zo opgewonden van raak dat ik er 's nachts van klaarkom.

Bedankt voor het lezen/reageren, hopelijk tot morgen.

2 opmerkingen:

  1. Ter info...dames hebben geen last van snotbendes in bed, hooguit glibberslipjes.
    Heerlijk stukje info weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het met Breyana eens: wat een heerlijk stukje info!

    BeantwoordenVerwijderen