donderdag 21 april 2016

R staat voor Relax.




Geef het maar toe, we leven in een hectische wereld. Druk, druk, druk zijn we allemaal. Van top manager tot hockeymoeder, van ritalinjunkie tot eenmanszaak eigenaar. We moeten van alles en het liefst nu ook nog eens. Zelfs voor een tijdrovende kwestie als de liefde bedrijven hebben we een oplossing in dat kader bedacht: het vluggertje. Het vluggertje! Laat dat eens goed tot je doordringen. Ga eens even zitten, haal diep adem en relax. Stel je hebt een liefdevolle relatie met iemand. Misschien wel iemand waar je nog heel lang die relatie mee in stand wilt houden, en dat bewijs je dan… met een vluggertje?!  Ik denk dat ik een onderwerp voor over vier dagen weet. Dat net als vier, met een V begint. J
Relaxen doen we in de westerse maatschappij te weinig. Toch is het heerlijk om te doen en uiteindelijk levert het meer tijd op dan het kost volgens mij. Mensen die relaxt zijn, zijn creatiever, vrolijker en optimistischer… en vast nog een hoop dingen meer. Creatieve, optimistische en vrolijke mensen ondervinden minder problemen in hun dagelijkse leven. Kunnen dus beter met de stress omgaan en presteren per saldo meer dan hun on-ge-relaxte medemensen. Een hoop mensen zijn relaxt nadat ze hebben gevreeĆ«n, mij motto is: begin er relaxt aan, dat maakt het een stuk intiemer, lekkerder en liefdevoller. Neem de tijd voor de goede dingen in het leven. Relax!!

Bedankt voor het lezen/reageren, hopelijk tot morgen.

3 opmerkingen:

  1. Monica en jij zijn het erg met elkaar eens vandaag... :-)
    Niet dat ik een afwijkende mening heb. Alhoewel bepaalde misdrijven me tegenwoordig zelfs 's nachts bezighouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O my, dit wordt bijna een beetje eng ;-). Een potje seks ontbrak echter nog aan mijn lijstje met tips. Gek dat ik daar niet aan gedacht heb, grinnik!

    BeantwoordenVerwijderen